aysegulagirturkmen Arkadaşlar 12 +3 olduk bugün doktor tahminde dahi bulunmadı anlayanlar lütfen tahminde bulunur mu çok merak ediyorum 🌸💐🤷♀️ ![https://resimyukle.io/g/9B7RSs2f6D]
_merveksk aysegulagirturkmen Daha çok erken ama 16 17 haftalarda daha yeni yeni belli olur cinsiyet☺ benim oğlum 20. Haftada göstermişti
Hilal-95 aysegulagirturkmen banada söylemiyodu bide devlete gittim çok dil döktüm erkeğe benziyor dedi alt tarafındaki şey dik dedi seninki kız gibi aşağı doğru ama belli olmaz tabi bende çok anlamıyorumda 😊 inşallah sağlıklı hayırlı olsunlarda 🤲🏻
Berfino Rabismomm4 cnm banada dün iki doktor kıza benziyor dedi önümüzdeki hafta 16 haftalık olucam acaba netleşir mi
Rabismomm4 Berfino netleşir canım bana özel Dr um 12 haftalıkken kıza benziyor dedi 15 haftalıkken kesin erkek dedi kesin öğrenirsin o hafta