Esraesraplt Ben süsleyeceğim 🙂 Hazırladıklarımı arabaya yerleştirdim bile ben doğumda iken annemler süsler masasını. Kimse gelmese bile ben hatıra için fotoğraf çekilirim sonucta doğum her zaman basımıza gelmıyor diye düşünüyorum özel günleri taçlandırmak gerek 🙂 Kimse için olmasa bile kendim ve bebişim içinn🙂