Bence gayet iyi benim bebeğimde 10 gün önce 630 gramdı şuan 26+2 olduk 900 gram olmuş doktorum gayet iyi dedi kilo olayını çok fazla kafanıza takmayın ultrasonda çıkan kilo ile doğduğu kilo tutmuyormuş bide ister istemez doğduğunda şişi incek falan zayıf kalacak önemli olan bebişinizin sağlığı yerinde olması kilo bir şekilde doğuncada alır🙏🏼😍😊