Duygushn1 beşik kararı tamamen sizin zevkiniz ve ihtiyaçlarınızla alakalı bence. Mesela ben anne yanı ahşap beşikle park beşik arasında kalmıştım. Önceliklerimi sıralayınca park beşiğin bana daha uygun olduğunu gördüm.Benim önceliklerim: anne yanı olması,çok seyahat ettiğimiz için taşınabilir olması,uzun süre oda yapmayı düşünmediğim için uzun ömürlü olması idi.Ahşap beşikler daha şık ve sevimli duruyor ama benim için şıklık 2. Planda olduğu için park beşik aldım.Park beşik de bence çirkin değil.
size de tavsiyem önceliklerinizi sıralayıp ona göre hareket etmeniz. Herkesin tercih ve beklentisi farklı olabileceğinden. Başka birinin beğendiği ve çok işine yaradığını söylediği bir şeyi siz kullanamayabilrisiniz.