Kızlar dün sabah fark ettim boynumda kene vardı . Şöyleki çarşamba günü şile tarafına pikniğe gittik perşembe günü de Karaca Ahmet mezarlığında dolandık yani ya çarşamba ya perşembe yapıştı boynuma dün farkettik eşim çınbızla aldı hemen dikkatlice ama küçük bi siyahlık kaldı parça . Kene de çok küçüktü pire kadar var yoktu. Hemen doktora gittik kalam parçayı vucüt atar dedi . Bi kaç gün içinde ateş kusma vs olursa hemen doktora başvurum dedi. Hala birşey yok ama çok korkuyorum İstanbulda kene yapışan oldu mu daha önce . Burdaki kenelerde hastalık yapmıyor diyolar ama korkuyorum yinede .