İkizlere hamileyim doktorumda özelde belirli bir miktara kadar karşıladık ama ilaçlar doğum muayene ücreti derken yıprandık . Özelde doğum yapacağım ama ilk yenidoğan testleri neler yapılıyor testleri için devlete götürsem geç mi kalmış olurum . Bir de erken doğum küvez gibi sıkıntıları olma ihtimali var sizce nasıl bir yol izlemeliyim ?