ege_ayaz_mom Kızlar Gaziantep’te özel kemal bayındır Hastanesi’nde kadın doğum uzmanı kemal bayindira giden varmı acaba aranızda cinsiyeti 11 haftalikta bile biliyor diyorlar yılların doktoru Gelecek ay gitmeyi düşünüyorum sizler ne düşünüyorsunuz 🥰
Mothersgirl ege_ayaz_mom çoğu doktor 12. haftada yüzde yetmişlik bi tahmin yapabiliyor aslında. Sanko da Çağdaş bey 12. Haftada %70 kız demişti öyle de oldu benim ☺️
akkndz ege_ayaz_mom benim doktorum da 11. haftada kemik yapısından tahmin yaptı. Yüzde 70 doğruluk payı var hazırlık yapma dedi. Ama doğru çıktı :)
Minikbiranneee ege_ayaz_mom benim eşimi doğurtan doktormuş😁 baya memnun kayınvalidem 🙈 ama şimdi nasıl hiç bilmiyorum
ege_ayaz_mom Mothersgirl Normalde kemik yapısından her doktor bilir ama en az 16. Haftada soyluyolar genelde bide doğumda bu hastaneye yakın olduğu için gitmeyi düşünüyorum da tamda emin değilim sezeryan olduğu için korkuyorum açıkçası 🥺
Mothersgirl ege_ayaz_mom o doktor hakkında kötü yorumla karşılaşmadım hiç ama pek bi bilgim de yok. Bi gidin bence ona göre bi yol çizersiniz sonrasında. Sağlıcakla kavuşun inşallah yavrunuza🌸