Dün bebeğimin kalbi durması sebebiyle kürtaj oldum kürtajdan hemen sonra hastanede yatarken kanamam fazlaydı eve geldikten sonra baya baya azaldı gece ped koymuştum dolmamış bile hafiften bulaşmış sadece pede lavaboya falan girdiğimde baktım 3-4 damla damladı başka gelmedi kürtaj olanlar sizin kanamanız ne kadar sürdü böyle az olması normal mi