Seydaa06 15 haftalık hamileyim hanımlar etim hiç sıkı değil, çatlaklar için kullandığınız ve gerçekten memnun kalıp faydasını gördüğünüz yağ ve kremler varsa yazabilir misiniz 😇😇
Sakinem212 Seydaa06 ben 16 haftadan itibaren her sabah zeytinyağı kullandm 12 kilo almd ve 0 çatlak vicudum esnek sanırım onunda payı var.
Pambikk Seydaa06 karnım için bebe yağı kullanıyodum ama ayak bileklerimin çatlıcağını hiç düşünmemiştim orayada etki etmedi gibi geldi 2 doğum yapan arkadaşım ve 1 kadın doğumcu tavsiyesiyle lierac jel aldım 2 gündür kullanıyorum bakalım banada inşallh etkisi olur
Umi21 Seydaa06 ben Hindistan cevizi yağı ve kantaron yağını karıştırıp kullanıyorum 3.aydan beri 35.haftamdayim 11kilo aldım hiç çatlağım yok ama biraz genetik bu Çatlama durumu bazıları ne kullanırsa kullansın engel olamıyor bol bol su içip fazla kilo almamaya özen gösterin
Suleasyaa Hindistan cevizi yağı ve kantaron yağı kullanıyorum özel bir yağ almadim. 28+4yim hiç çatlak yok suan
Seydaa06 Suleasyaa bana aktardaki kadın kantaron yağı gebelikte kullanılmıyor dedi kafamı karıştırdı🙉 tüylenme yaptı mı peki bunlar
Sakinem212 Seydaa06 annem izmirde fabrikadan almıştı rivera değil natur oşması lazım donmayan yağ orijinal değil .
busrabyrm97 Seydaa06 papatya biberiye lavanta a ve e vitamini var özellikle biberiye çatlak oluşumunu önlemede çok etkili
Nejlaoyku Çatlamaya meyilliyse liearacda fayda etmiyor yağlarda daha çok kıllanma yaptı bende karnım harita gibi nemli tutmaya calisiyorum sadece çünkü ne yaptıysam çatladı