Mega123 Eema Aa ne güzel detaylıyı yaptırdınız mı. Ben geçenlerde tetanoz aşısını oldum detaylıyı yaptırmadım daha arayıştayım
Mega123 Nurhayat-23 Kız son zamanlar geçmiyor diyorlar 🤭. Elazığlı mısın. Hayırlı kolay doğumlar olsun inşallah inşallah 🤲🏻
Mega123 Mervegnlts Duyguların en karışık olduğu zamanlar bence 🤭. Hayırlı kolay doğumlar olsun inşallah inşallah 🤲🏻
Mervegnlts Mega123 Gerçekten öyle hepsini bir arada yaşıyorum neredeyse 🤷♀️🤭 Çok teşekkür ederim canım Amin inşallah cümlemizinkini 🤲🥰
Burcu4135 Mega123 130 benim de uygulamaya göre. Ama sezeryan olacagım icin 120 115 de olabilir. Zaman gecmiyor. Su yasaklar bi kalksa da rahatca alısveris yapsak dısarı cıksak zaman gececek gibi sanki.
Mega123 Burcu4135 Hayırlı kolay doğumlar olsun inşallah inşallah🤲🏻. Hiç sormayın yaa tez vakitte her şey normale döner de rahatlarız 😇