Mucizemm0101 Arkadaşlar 12 haftalık hamileyim. Dün doktorum birkaç ilaç yazdı ama Coledan-D3 ün reçetesinde hamilelik döneminde kullanılmamalıdır yazıyor. Hamilelikte kullanan varmı bi zararı olurmu bilemedim
UralAybars0921 Mucizemm0101 ben de kullanıyorum. Prospektüste her ilaca öyle yazıyor sen kaygı etme 😄
teachervera Mucizemm0101 Benim ilk doktor vermişti. İstanbul a gelince yeni doktoruma dedim o vermedi tekrar.
Umayyy Mucizemm0101 Bende 12. Haftada gittigimde d3 damla yazmislardi suan 13. Haftadayiz henuz bitmedi kullanmaya devam 😂
Eylulunannesi-2 Mucizemm0101 nerdeysr her hamilr kullanıyor ya devit veryolar ya coledan. İlaç bile denemez ona d vitamini sonucta.
_Elifffffff_ Mucizemm0101 banada yazdı doktorum ama ben icemedim midemi bulandırdi onun yerine devit3 aldım onu kullanıyorum
UralAybars0921 Mucizemm0101 bu arada sırf için rahatlasın diye, doktoruma sordum perinatolog kendisi. Kullanabilirsin sadece kuvvetli olduğu için bir gün bir damla ikinci gün iki damla sonra tekrar bir diye kullan dedi. Umarım kafan rahatlamıştır Canım ☺️
Mucizemm0101 UralAybars0921 çok teşekkür ederim canım 🥰 doktorda günde 5 damla olarak vermiş değerlerimde iyiydi ama az içeyim olmadı
Esra-07 Mucizemm0101 yok kız kullan onu genelde herkes kullanıyor sabahları ekmeğine üç damla veya portakal suyunun içine damlat üç damla bana da o haftalarda verdi tanıdığım herkes kullanıyor faydalı bisey o
muges44 Bende kullanıyorum 3 4 haftadır, bi sıkıntı yaşamadım. Doktorum ekmeğe 4 damla damlat öyle kullan dedi ama ekmeğe damlatınca böyle ekmekte tatlı bir tat bırakıyor ve genellikle midem almıyo ama napayım mecbur 🤢🤢