Kurtköy özel ada tıp a gidiyorum Ne zaman randevu alsam ya doktor izinli ya da da ameliyatta sürekli bu şekilde bugün yine randevum vardı 1.5 aydır gitmedim kontrole . aradılar doktor acil işi çıkmış yerine kimse yok pazar günleri de kadın doğum yokmuş arkadaş bi acil doğum olsa ne yapacağım ben güvenim sarsıldı dünya para alıyorlar ama doktor yok yerine de bakan yok böyle saçmalık olur mu ???? Anadolu yakası önereceğiniz memnun olduğunuz hastane ve doktor var mı ?