Merhaba arkadaşlar,
İki hafta önce şeker yüklemesi yapıldı. 75 gr şeker aldım bir saat sonu 212′ye çıkmıştı şekerim. Diyetisyen ve dahiliyeye yönlendirildim. Diyeti uyguladım bu sefer de açlık şekerim hep 70 altı çıkmaya başladı. Bu sefer de şeker yükselsin ama kesinlikle düşmesin, bebek için çok tehlikeli dediler.
Artık çok tedirginim. Yemek öncesi ve sonrasında şekerimi ölçüyorum. Benim gibi dikkatli yiyince düşük şeker, normal yiyince yüksek şeker çıkan var mı?
Dahiliye doktoru şeker yüklemesinin çok güvenilir olmadığını da beyan etti. Yani yüksek şeker çıkmasının sebebinin benim o anki telaşımla alakalı olabileceğini belirtti. Sizinki de yüksek çıkarsa hemen gerilip vücut dengenizi bozmayın :(