Ben olsam beklemez baska doktora giderdim cunku gebelik oncesinde bile 2,5 alti olmasinj istediler benim doktorlarim ( kadin dogum+endokrin)
Yuksek olmasi dusuge erken doguma sebep oluyor mesela
benim dusmustu, ilac dozunu azaltmistik hemen yukselmis tama cevirdik cok onemli bence beklemeyin sadece folik asitle dizelcek bisey degil o