_biranneadayi Bsra19ogz çok normal ben de kıvranıyorum sancıdan ☺️ Bağırsaklar tembelleştiği için sindiremiyormuş gaz oluşuyormuş. Hormonlar da cabası. Allah kolaylık versin çaresi yok çekecez😅
Seda-1 Bsra19ogz ayy canım ben neler çektim o gazdan gece bile uykudan uyandırırdı beni karnımı ova ova zor geçerdi karnım mı midem mi nerem bilemezdim ama sonradan geçiyor
Medinetyp Bende de aynı sıkıntı var bi de karnım ağrıyor acaba bebeğe mı birşey oluyor diye panik yapıyorum bi de bakıyorum gaz sancısı🤭😂
Bsra19ogz Aynen ne miğde agrısı ne gaz agrısı insanı mafediyor hepinze geçmiş olsunn 😟sağlıklı sıhatli şekilde bebeklerimizi kucamıgza alalımda gerisi geçer 😍