HaticeHshs haftan baya da olmuş aslında . Ayrıntılıda ne dendi ? Bana kendi doktorum %100 erkek dedi ayrıntılı usgde 22 haftalarda kız dendi daha sonra başka doktorlara da gittim hatta memlekette başka doktora gittim o da kız dedi . Suanda 1 buçuk yaşında