dygn 40+3 olduk sabah nişanım geldi 🎉 Ve hafif hafif adet sancisi gibi agrilarim var. Sizce ne zmn doğum baslar hanımlar 😇
Kenzimahfi dygn inşallah çok uzun sürmez. Adet sancısı gibi sancılar başlarda oluyor. Sancinin sıklığı önemli
HavvaFer dygn benim de 40+3 te gündüz nişanım gelmişti akşam 10 gibi sancılarım başlamıştı sabaha karşı doğum yaptım😇
dygn Kenzimahfi sancilari saymam gerekir mi cunku dayanilmaz durumda degil suan? Gidip gidip geliyor agrilar ve kasilma
Caglarass dygn Nişanım geldikten 7 8 saat sonra suyum gelmişti tabi hemen doğuma. Bi avazda kurtulursunuz inşallah 😍
HavvaFer dygn saymanız iyi olur sıklaşmadıkça bence hastaneye gitmeyin🤭eğer anormal bir durum yaşarsanız hemen hastaneye gidin tabii. Ben gündüz nişanım gelince ılık duş da almıştım 🤗
Fidanduman dygn sancılarınız 2 dakika da bir gelmeye başlarsa ve sancı süreniz 1 dakikaya yakınsa doğumun çok yakın demektir hemen hastaneye gitmelisin
Kenzimahfi dygn tabi ki saymalisin kaç dk bir sancin geliyor önemli. Sancılarım geldiği zaman Doktorum bana hala gülebiliyorsan vakit var diyordu 😊