Merhaba ben ikinci bebeklerime hamileyim. 18. Haftadayım. 40 yaşında normal yolla hamile kaldım. Ayrıca yakın akrabalarımda ikiz de yok şaşırdım. Ne yapacağım nasıl olacak düşünceleri içindeyim.
Sizlerde durum nedir. Öneri ve tavsiyeleriniz varsa lütfen paylaşın. Birbirimize fikir olsun