Nimet16 EbruDuru ben güZelyalı hastanesini araştıracağım ailem oraya dün gitti gezdi ve çok beğenmişler ben şuan diyarbakırda tayinimi bekliyorum özel ortadoğuya gidiyordum ayrıca ikisinede bakacağım döndüğümde
Seymaacih Masli merhabaa bende başkente gidiyorum Hakan beye siz kime gidiyorsunuz ve doğumu bu hastanede mi düşünüyorsunuz 🙂
Umi21 EbruDuru metro hastanesi Sezer filiz Erdal’a gidiyorum cok memnunum muayene ücreti de Doğum ücreti de normal cok pahalı değil
EbruDuru Haticekuce normal sezaryen farketmiyor mu peki Özgür beyi dün önerdi bi arkadaşım ama aklım karışık 😔
Haticekuce Hepimiz sağ salim kucağımıza alalım 🤲 inseallahh doğuma az kaldı korku heyecan basıyor benide
Mihracs EbruDuru ben Gökmen sukgene gidiyorum guzelyalida doğum yapacağım tavsiye ederim doktorum harika
EbruDuru Seymaacih merhaba ben de Didem hocaya gidiyorum ama doğumu sanırım başka hastanede yapacağım. Bundan sonraki takibi de başka hastanede yapacağım.