fyznrilter Bebişin hayırlı olsun canım 😊 benimde gebelik başlarında alt ast değerlerim yani karaciğer enzimlerindeki değerlerim artmıştı. Beslenmeye (kızartma, hamurisi, ağır yemekler vs yemedim. canın istediğinde azbisey yersen bile mutlaka yanında yogurt tüket) ve yürüyüş yapmaya dikkat ettim, zamanla değerlerim düştü. 32. haftadayim hala bu değerlerim bi inip bi çıkıyor ama aşırı yüksek değil. her ay düzenli takip edilirsin, zamanla düzelir Allahın izniyle, ama yediklerine dikkat et canım bana direk onu söylemişlerdi.