@Ela20 bebeğim 25 günlük ilk Prima almıştım küçük paket sonra sleepy 1 numara 42li aldım. 6/7 gün önce de 2 numarasını aldım. 1 numara çok küçük geldi sanki bebeğe göre. 2 numara şimdilik iyi ama ben küçük paket almayı tercih ediyorum çünkü kilo alımı farklılık gösterebiliyor elimde kalmasını istemiyorum. Muhtemelen bi süre daha 2 numara kullanıp 3 e geçeceğim. Kaka konusuna değinecek olursakta benim bebeğimin altı 24 saatte 6 kez falan değişiyor tahmini. Gece bile 2 kez değiştirdiğim oluyor. Doğduğundan beri 2 küçük paket Prima bir küçük paket sleepy bitirdik şimdi 2. Paket sleepyi almış olduk 😊