meri_2015 Şükürler olsun Rabbim’e son 9 günümüz 😍 sizde şafaklar kaç kızlar, aynı olan var mı aramızda 🤗💐
meri_2015 Betulnuri yalancı sancılar arada oluyo evet belden vuruyo daha çok ama öyle abartılacak kadar değil yani 😊
2pasam03 meri_2015 bizde bugun 9olduk canim arada ağrıların oluyor benimde bazen kasilmalarim ama harketeleri daha çoğaldı sanki ya birde akıntı fazlalaştıkça cabm benim sarı renk geçen ki kontrolde az bisey enfeksiyon cikti ondan mi.kaynaklı yoksa doğumu yaklaştı acaba
Begumderin 2pasam03 bende de ayni durum vardi doktorum tek kullanimlik ilac verdi ondan sonra kesildi buyuk ihtimalle iltihaptandir
meri_2015 2pasam03 vallahi şu son 2 haftadır benimde akıntılarım yoğunlaştı 37+1 iz biz 38+3 te sezaryen olacağım o yüzden normal doğuma işaretmidir bu gibi durumlar pek takmadım kafama sende akışına bırak istersen vaktinde sağ salim gelecek inşallah yavrularımız 🤗😍
meri_2015 2pasam03 birde enfeksiyon bende ilk 3 ayda çıkmıştı o zaman ki akıntım yeşil ve kokuluydu ve kaşıntım vardı dr. 2 tane fitil verdi 3 gün arayla kullanmamı söyledi çok şükir kesip attı enfeksiyonu
Lulus- 2pasam03 benimde son 9 ve dediğiniz gibi hareketleri arttı. Vajinitim geçmedi normal doğuma engel olmaz inşallah 😐
Begumderin Bizde de son 15 yalancı sancılar çoktan başladı kızlar erken geliyor diyorlar bakalım bekliyoruzz sabırsızlıklaa😍💕🌸
meri_2015 Begumderin evet kızlar erken gelir derler her an hazırlıklı olun ne olur ne olmaz 🙈😍 benimde yalancı sancılarım var ama yormuyo beni çok şükür
Betulnuri meri_2015 bende olmadı acaba bende ne zaman olacakk 🤯😂 ya da herkeste oluyor mu nu sancılar
Begumderin 2pasam03 kullanmani tavsiye ederim cok iyi geliyo bana bir de fitil vermisti yine tek kullanimlik cok iyi geldi rahatladim 🙏🏻
2pasam03 meri_2015 aminn inşallah canım rengine de bagli galiba akıntının ilk dogumunmu neden sezaryen