Nilya88 Benim de o haftalarda öyleydi, hatta 20. Haftada dışardan hissedince çok şaşırmıştık. 2-3 gün hiç hissetmediğim de oldu, covid atlattık eşimle. Doktor kontrollerinde her şey yolunda çıktı. Dediğim gibi lütfen panik yapmayın, stress yaparsanız daha az hissetmeye başlarsınız. Psikoloji her şeyi tetikliyor. İlerleyen haftalarda gün içinde sık sık ve şiddetli hissedeceksiniz. Sağlıkla gelsin bebeğiniz 🙏🏻