A1994 12 günlük kızım var göbek bağı daha düşmedi alt kısmı ayrılmış üst taraf daha düşmesi normal mi
A1994 Deletedmom_5 benim yegenlerimin hep 8 9 gününde düşünce korkuyorum bişey olcak diye doktor 3 güne düşer dedi sallanmaya başlamış dedi ama yine korkuyorum
Deletedmom_5 A1994 Zaten sallanıyo diyosun canım düşer 1 hafta içinde biz yeğenimi doktora götürmüştük göbek bağı kalınmış o yüzden gec düşer demisti
A1994 Deletedmom_5 üst kısmı çok kuru üzün süre düşmezse bazı hastalıklardan şüpheleniyorlarmış galiba ondan korkuyom