Karından bakılınca biraz geç gözüküyormuş. Ilcede görev yaptığım için ilk devlet hastanesine gitmistim. Adet tarihime göre 5+0dı doktor hiç bakmadı bile ultasonla, baksam da kese görünmeyebilir demişti. Endişelenmeyin bir kaç gün sonra tekrar gidin. Her doktor dış gebelik ihtimalinden söz ediyor zaten korkutmasın o sözler sizi