bahoaks evet canım ilk gebeliğimde bilmıyodum pıhtılaşmam varmış bebek oluşmadı ve kürtaj olmak zorunda kaldım şuan ikinci gebeliğim ve direk kan sulandırıcı ilaç ve iğneye başladık Allaha şükür bi sorun yok şimdilik bebişide gördük kalp atışınıda duymak nasip oldu bu sefer🙏🏻 Belki sendede pıhtılaşma problemi vardır canım ondan dedim