Ya ben de anlamıyorum bu hazırlık olayını açıkçası kusura bakmayın. Bebek görmeye gelen elinde kekiyle poğaçasıyla gelsin. Pandemi izin verirse o da. Kendim için bile bir şey atmadım difrize. Yemek yapamadığımda kocama yaptırıcam. Yapamayan dışarıdan alsın. Şu an ona kafa yormak bana biraz saçma geliyor.