Merhaba, dün doktora gittik, doktora 28.haftayı bugün girdik dedim, bana aslında 28′i bitirdin, 29.haftaya girdin dedi.Kendi sisteminde öyle görünüyor dedi. Sizce doğumum kaçıncı haftalarda olur, deneyimli annelerimiz daha iyi bilir. Çünkü bayramda tatil planımız var. Allahım inşallah bayramdan sonra doğururum diyorum hayırlısıyla.🙏🙏