Merhaba arkadaşlar
Aylardır hep severek okudum doğum hikayelerini. Daha farklı şeyler yazmayı isterdim ama hayat planladığımız gibi gitmiyor. Ben uzun hikaye okumayı severim o yüzden size benim mucizemi anlatayım. 8 yıllık evliyim ve eşim geçen seneye kadar asla bebek istemiyordu. Yazın bir anda istemeye başladı ve yumurtlama günüme denk geldiğide ilk denememizi yaptık. Allah’a şükür ilk denemede Hamile kaldım. İlk zamanlar hiç inanamadım hamile olduğuma. Hamileliğin hiç bir olumsuz tarafını yaşamadım. Oğlum hiç üzmedi beni.
Gelelim doğum hikayeme. Herşey normal seyrindeydi. Bebek 3 haftadır kanaldaydı. Doktorum da normal doğumu desteklediği için ilk etapta ona odaklandık. Sabah yatışım yapıldı. Hafif suni sancı verildi. Ben hiç hissetmedim. Sonra yavaş yavaş arttırıldı. Sancılar nst de 2 dk da 1 şeklinde çıkıyordu. Ama gelin görün ki ne rahim ağzında yumuşama var ne de açıklık. 8-9 saat bekledik ama doktorum vücudun tepki vermiyor sezaryene almak zorundayım hiç süreç ilerlemiyor dedi. Ve en korktuğum şey ameliyata kadar verdik. Akşam acil olarak sezaryene alındım. Genel anestezi istedim ama spinal anestezinin daha uygun olduğunu ilettiler. Burada bazı arkadaşlar acı olmadan çekiştirme tarzı hisler yaşadığını anlatıyordu. İnanın hiç bişey anlamadım. Korkudan titrediğim için belden iğne öncesi sakinleştirici gibi bişey yaptılar. O iğne de hiç acıtmıyor emin olun. Sonra doktorum geldi 3 dk sürdü sürmedi ben hazırlık yapıyor sanarken bebeğimi gösterdi. Şok oldum çok korkutmuşlardı sezaryenden. Sonra hemşireler bebeğimi giydirdi yanağıma getirdiler. Benim dikişlerim atılırken bebiş odaya babasının yanına çıktı. Odaya gelmem sanırım 1 saati bulmadı. Bebeğim biraz minyondu zaten biliyorduk. 2780 gr, 49 cm doğdu oğlum. Çok şükür hiç bir sorunu yok. Kanalda çok beklediği için kafası bozuk olabilirmiş ama gayet düzgün. Hemen emdi ama sütüm bir kaç saat sonra geldi. Sütüm olmadığı saatler de emzirmeye uğraştım, bırakmadım. Ameliyattan 4 saat sonra yemek yedim ve yürüdüm. Baş dönmesi dışında bişey olmadı. Aklıma gelenleri paylaştım sizlerle. Gönlüm hep vajinal doğumdan yanaydı, Allah böylesini nasip etti. Bebeğim böyle gelmeyi seçti. Hayat bizim planlarımızdan çok daha fazlası….
Allah hepinizin gönlüne göre versin. Ben hep hakkımızda hayırlısı neyse, sağlıklı olan hangisiyse doğru zamanda o olsun diye dua ettim. Fırsat buldukça sorularınız varsa yardımcı olabilirim 🙏🏻❤️