Kızlar her sabah yataktan kalkınca çatımda ve karnımın alt tarafında inanılmaz bir baskı ve ağrı vardı ama bu sabah bi uyandım hiç ağrım sızım yok, kendimi hafiflemiş hissediyorum. Sanki hamile değilmişim gibi çok rahat hareket ediyorum.. Birden bire neden böyle oldu Bi fikri olan var mı? 38+4′üm ve pazartesi kontrolüm var 🤷♀️