Sizi korkutmak istemem ama ben dün ağrılarla acile gittim 36+5di bebeğim ve sancılarım durmadı açılmam da olmadi bebeğim doğum pozisyonuydu ama ilk bebeğim sezeryan oldugundan ve hiç açılmam olmadığı icin sezeryan oldum ve bebegimin cigerine su kaçmış göremeden kuveze alındı 7 gün kalacakmış 3100 gram doğdu çok şükür sütüm de geldi sağıp veriyorum ihmal etmeyin derim