Merhaba hanımlar.. Doktorum bebeğimin kilosunun 1750 boy 43 cm olduğunu söyledi. Kafama takılan konu bacak boyunun 1 2 hafta geriden geldiğini bu aya kadar böyle birsey olmadığını söylemesi..Şimdiye kadar hersey yolunda gidip nasil bu ay alt kısım gelişimi durması olabilir? Benle ilgili birsey midir bu? Yoksa bebekte mi bir problem var? Sizin 32. Haftada bebeklerinizin fl boyu kaçtı? Çok üzülüyorum bakamiyormuyum bebeğime diye?