Gulcicek merhaba canım. Benim detaylıda 9.2 sol taraf çıktı. 10 gün sonra 10.6 olmuş dediler. Amniyosentez yaptırdım sonuçlar iyi çıktı. Şu anda 11.7 olmuş sol tarafı ve sağda sıkıntı yok. Fetal mr da çektirdim o da iyi çıktı.Bebekte başka anormali yok. Beyin dokuları da düzenli oluşuyor dedi şimdiye kadar. O yüzden doktorlar düşebilir, yükselmezse hiç sorun değil bu değerler diyor. Zaten Avrupa standartlarında 12ye kadar erkek bebeklerde normal kabul ediliyor. Sen kalbini ferah tut. İnşallah düşer değerlerimiz. Genelde 30. Haftadan sonra düşüyor diyorlar. Bebeğinde başka sorun yoksa inşallah için rahat olsun 🙏🏻