Neler hissediyorsunuz bu ikinci gebeliğim süpriz bir hamilelik yaşıyorum hala emziriyorum hiçbir belirti yok 7 haftada belirtiler başlıyor 12 de zirve yapıyor umarım bu gebeliğim diğeri gibi geçmez 5 ay kustum hiçbişey yiyemedim midesi erken bulanan vad mı?