Mucizem34 Kizlar doktor bana suyun fazla dedi ve bebek 35 haftalikken ultrasyonda 34 gosterdi sebebi nedir bilen var mi acilllll😣😑
NaimeYilmaz Mucizem34 Buyuk ıhtımal sekere baglıdır veya genetık. yedıklerınıze dıkkat edın dıyet beslenın benım 10gune duzelmıstı
Sibelselim Mucizem34 Benimde 30 haftalikken suyu fazlaydi bir ay ekmek ve sekeri azalttim . 34 haftada normale dondu . Bende de seker yok. Sende dikkat et duzelir inşalalh.
Mrvbrkk Mucizem34 Canım bende 37. Haftamdayım şekerim falnda yok benimde suyum fazla ultrasonda bebek 2 hafta önde gidiyo ama doktor bi sorun olur diye bişi söylemedi çok kafana takma allahın izniyle bişi olmaz inşallah
Ennur05 Benimde suyum biraz fazlaymış 🤷🏻♀️ Şekere baktırdım gayet normal çıktı ..Midesine ağzına felan herşeyine baktı doktor ultrasonda ama bir sebebini bulamadı ..Ve benimki de ultrasonda 5 6 gün geri çıkıyor
NaimeYilmaz deletedmom204 Bebeğin kılosuna etki eder normal doğumu zorlastırır patlama ıhtımalı vardır ve en onemlısı erken dogum sebebıdır
Sibelselim NaimeYilmaz Gorumceminde fazlaydi suyu bebek 41. Haftasinda dogdu o da zorla yani suni sanci ile. Su fazlasi var diye erken dogar diye bir kesinlik yok. Genetik birsey heralde. Allah şifa versin
NaimeYilmaz Sibelselim 🤷♀️ Su fazlalıgı erken doguma sebebıyet verır dıye ben demıyorum erken dogum belırtılerı arasında yer alıyor 😊 Dıkkat edılmezse rısk.. ne hoş vaktınde dogmus ama sızın gorumcenız vaktınde dogurdu dıe dıkkat etmeyelımmı
Sibelselim NaimeYilmaz Evet dogru su fazlaligi riskli bir durum ama dikkat edildiginde gecici. Insallah o arkadasinda duzelir allah herkese sifa versin