Sose herkezin acı eşiği farklıdır canım dost acı söyler derler ama gerçekten çok ağrı oluyo ilk 3 günü atlatmak sabır ister burda yok hemen ayağa kalktım 2 günde her işimi yaptım diyenede inanma güçlü ve sabırlı olmak zorundayız benimde 2.gebeliğim ilki sezeryan Dı buda öyle olucak rabbim yardımcımız olsun ❣️