Nimetmtn bircivcivannesi en çok merak ettiğim konu benim annem 4 çocuk doğurmuş sıfır dikişle inşallah onun gibi olurum diye dua ediyorum
Nisanurunannesi3850 bircivcivannesi illaki baslarda baya zorladi ama 38 günlük olduk suan cok rahatim cok sukur🌸
bircivcivannesi mucizebebek03 Aylin_dzgn biraz ümit doldum gerçekten kesi olunca daha fazla dikis atılmak zorunda kalınıyor sanırım olumsuz şeyler duydum :/ inşallah ben de kesisiz doğum yaparım
Aylin_dzgn 3 dikişim vardi benimde ilk gebelikligimde tek sorun iyileşirken kasinmasi sonra zaten hiç görünmüyor en azından benimki öyle fark etmek çok zor
Cigdemkinali21 Benim degil ama yengemin hic dikisi yoktu. Ne icten ne distan. 2. cocugunu 17 yil once dogurmustu. Ve aktif bi insan degildi spor yuruyus vs. Yapmiyordu.
Bgmnrdmr bircivcivannesi perine masajı ve doğum başlayınca zeytinyağı ile sıcak buhar uygulaması kesi ve yırtık ihtimalini azalttığını okumuştum:)
mucizebebek03 bircivcivannesi inşALLAH canım benim çatınla alakalı o an ne kadar açıldığı önemli dıştaki dikişler hemen iyileşiyor benim 5 günden sonra bayağı hızlı iyileşti 1 hafta sonra annem gitti iki çocukla zor olurdu yoksa inşALLAH seninde içten olmaz canım dış çabuk toparlıyor
Mucizem0405 Bir doktor kesi sağlıklı hiç yoktan düzgün bir şekilde atılıyor kesisiz olunca nerelerden yırtılacağı belliği olmadığından dikiş esnasında haritaya dönersiniz demişti. 🤷🏼♀️🤔