[silindi] Dilos5555_ hayır bence herkes böyle ama altta yatan daha önceden psikolojik bir sorun olanları daha çok etkiliyor gibime geldi. Benim anksiyetem vardı kaygı bozukluğu şuan maksimum seviyede.
Dilos5555_ [silindi] benim hamilrlikten once bole degildi hep duygusal biriydim zaten ama suan hersey hat safhada milletin bakisi bile batyor pskiyatriyr gorunmem grrektigni dusnuyorm artk
Dilos5555_ [silindi] niye herkese cok abartili geldu benm gbi cok insan varmis bole intenrttede 4 6 ay arasi pskooojik surecte zorlanma zamaniymis
[silindi] Dilos5555_ hepsini bi arada yasiyorsnz ve yoğun yasiyorsunuz hamilelik hafif alinganlga duygusalliga sebep oluyor evet ama sizinki bildgnz depresyon gbi hafife almayn derim
Esraali Dilos5555_ pozitif düşünün ve keyfini çıkarın sonra pişman olursunuz sagloklısınız bebebginiz olavak sükredin
Gul76 Dilos5555_ biraz kendini motive et senin elinde sen artik annesin ve bi bireysin güçlü olman gerek boyle düşün