Rat gebelikte tansiyon ve şeker bebek için sakıncalı. 36+4 de gebelik zehirlenmesi geçirdim ufak seyrediyordu. Tansiyonum 17/12 idi. Tansiyonum düşmeseydi ertesi günü sezeryana alacaklardı tansiyonum düşünce bebek de haftası biraz küçük olduğu için bekletme kararı aldı doktorum. Şimdi 2 güne bir kontrole gidiyorum. 41 haftaya kadar bekleyeceğini söyledi sancım olmazsa. Cidden sakıncalı bişey gebelikte şeker ve tansiyon