Herkesin gibi okurken benimde Başıma farklı bir doğum olacağını beklemiyordum çok canım yandı öyle böyle değil suni sancı ile 5 cm de kadar açıldı tansiyon yükseldi önceden amaliyat geçirdim bağırsak bütün organlarım yer değişimi olmuş sezeryan edelirkn mesane de kesilmiş 2 saat Kalmışım bebeğim iyi çok şükür ama ben biraz sıkıntı yaşadım ikinci Bebek önerilmiyor çok ağlıyorum dua edin lütfen çok ihtiyacım var