Eylemblt Evet bende doğurdum normal doğum ile Allah ım isteyen herkese nasip etsin inşallah tüm hamiş annelerimizide bir avazda kurtarsın… 🤲🤲🤲
twoboys05 Eylemblt gözünüz aydın bende 38+3 üm suyum sızıyor napıcağımı bileniyorum şuan allak bullakım sancım yok eşim görevde annem yanımda napsak bilemedik
ecevecev21 Aminn darısı bizlere inşallah zamanı geldiğinde 🥰 tebrik ediyorum sizi de sağlıkla büyüsün♥️
mom77 twoboys05 suyun sızdıgını nasıl anlıyorsunuz bendede akıntı gibi ama su gibi boyle 1 cay kasıgı damlatılıp yayılır ya o sekılde bıde asırı yogun seffaf akıntı var afedersiniz yumurta akı seklınde
twoboys05 Serherrrrr adet olunca gıdım gıdım akar ya öyle ilk sümüksü akıntıydı şimdi temiz suya döndü akşam 9 dan beri o şekilde geliyor
twoboys05 pia34 eşimi aradım bekliyorum gelmesini çözemedim ne olduğunu sancı olmayınca ama başladı sancım 😐