Bende 16. Haftada yaşadım. Gece aniden başladı, direkt acile gittik, hastaneye kadar da devam etmişti. Tansiyonum biraz yüksek çıkmıştı biraz da yorulmuştum o gün o yüzden olabilir ama sabah mutlaka kendi doktoruna git dedi. Sabah gittik hemen gece böyle bir şey yaşadım dedim. Doktorum da, bazı gebelerde bu haftalarda ya burun kanaması ya da diş eti kanamaları normal dedi. Önemsedi bile. 21+3. Haftadayım çok şükür tekrarlanmadı bir daha.