Veee doğurduuuum 😍 normal doğum bekliyorduk aslında ama dün sabah kanamam olmuştu doktorumu arayınca hastaneye gelmemi söylemişti, hasyaneye geldikten sonra nstye bağlandım peşine çatı muayenesine alındı, korkulacak hiçbir şey yok hissetmiyosunuz bile. Çatı muayenesinde çatımın oldukça dar olduğu ve rahmimin ters olduğunu kanamam olduğu için de acil sezeryana almak istediğini söyledi. Tabii ilk bir şok oldum 😅 karmakarışık duygular içerisindeydim. Eşim bebeğin ve benim eşyalarını almaya eve gitti, bende kotnorle geldim diye kahvaltı yapmıştım, onun çıkmasını beklediler vücuttan. Neyse ameliyata aldılar spinal yaptılar, ben kendimi çok kastığım için biraz zor oldu 6 sefer denediler, ameliyatta çekiştirmeleri falan hep hissettim ama sıfır acı vardı, 6 7 dakika sonra bebeğimi gösterdiler sonra yarım saat de benim dikiş işlemlerim sürdü. Şu an tam 12 saat oldu, oğlum da bende iyiyiz darısı sizin başınıza inşallah, biz buradan emekli oluyoruz 😍😍👶🏻