Begumt_ 32 haftalık hamileyim 2 gündür karnımın sol tarafından bıçak saplanır gibi sancı giriyor bazen çok tekrar ediyor bazen 3 4 saat sonra bu yalancı sancımı acaba
_SeymanurSevencan_ Begumt_ ya bende de her lavabodayken o bıcak agrısı gibi saplanıyordu. Doktora gittigimde sordum kum döküyorsun dedi. Bol su iç geçer dedi. Su çok içmiyorsan belki sudan oluyor olabilir. Ama doktora sormalısın tabi gene
Elfsndkl Begumt_ Evet canım bendede oluyo ama bıçak saplanır gibi deil benim ben o anda banyoya gidip sıcak du ile düş alıyorum sonra geçiyo
Elfsndkl Begumt_ idrar tolu enfeksiyonuda olabilir oda yapiyo sancı bi hastaneye git tahlil ver olmassa
mommy_bee Bende de oluyordu bagirsaklar yavas calisiyor diye sanırım. Bol meyve yedim komposto falan yapmistim anladim ki bu yüzdenmiş. Daha fazla su iciyorum onunda faydasi oldu.