SuleMine Merhaba hanımlar benim bir sorum olucak 14+5 haftalik hamileyim meme başımı sıkınca damla şeklinde su gibi bir sıvı geldi sizce neden olabilir yaşayan var mi ?
Nursel725 SuleMine neden sıktınız gögüs ucunuzu . Asla sıkmayın bidaha prolaktin hormonu yükseldiği için geliyo sıvı . Ben 28 deyim kendiliğinden bi damla aktığını farkettim . Doktorunuza danışın mutlaka. Rahim kasılmalarına sebep olduğunu duydum ama ne kadar doğrudur bilmiyorum
Busra228 SuleMine normalmiş canım sıkıntı yapma,etrafımda çoğu kişide olduğunu duydum göğüs ucunu sıkma diyorlar o kadar 😊
Pelinmutlu SuleMine hamilelikte göğüs uyarıcı Doğum için sıkmayın gögüsünüzü. 6. Aydan sonra başlar süt gelmesi ama bu kadar erken olanını duymadım doktorunuza danışın bence bi iltıhap vs. Bişey oluşmuş olabilir
bircivcivannesi SuleMine gogsunuzle fazla oynamayın sıkmayın 🙈 biraz daha geç gelmesi gerekiyordu kendiliğinden, süt kanalları açılıyor normal aslında
Busra228 SuleMine bana saçma geliyor sıkınca bişey olacağına ama yinede tedbir alalım 😂 süt kanallarımız açılmış durumda inşallah bol bol emziririz 😍😍
Lillysmom Bazı kadınların süt kanalları daha geniş oldugundan sut erken gelebiliyor, benden de geldiği için çok araştırdım uzman doktorlar da sikilmamasi gerektiğini söylüyor arkadaşların yazdığı gibi erken doğumu tetikliyormus
Tizgi Bendede akıntı var.İki ayrı doktora sordum ikiside hiç dokunma sıkma erken doğuma yol açar dedi