Elifdnmz_ Hanımlar dudak çevremde iki haftadır farkettiğim lekelenmelerim var sebebi nedir acaba bilen var mı? Güneşte durmak tetiklermiş ve ben güneş kremi de kullanmamıştım:// sizce neden? Ne kullanmalıyım?
[silindi] Elifdnmz_ gebeyseniz gebelikte oluyor dogumdan sonra geciyor cnm cildini temiz tut nemlendirici sür kuru birakma cildini güneş kremi sürüp cikma hamilelikte gunes kremi tam tersi yuzunde yakiyor gecicek mutlaka
Kumru_ Elifdnmz_ Sizinki gebelikten olabilir. Bende de yazları oluyor koruyucu krem kullanmama rağmen 😬 Dudağımin iki yanı. Sanki yemek yemişim de yikamamişim gibi. Ay çildirmalik 🤦🤦