Mervekaynak benim de 21.haftamdan beri suyum fazla. 28.haftamda bebek haftasıyla uyumlu dedi doktorum. Doktor suyun fazla olması her zaman erken doğum demek değildir bazen nedeni bilinmez vs demişti çok rahatlamıştım..
29.da diğer doktorum bebeğin başı önde dedi ama kötü bişey söylemedi..
Doğum için ailemin yanına geldim. 31+6 da artık buradaki doktoruma başladım. Bebek haftasından ileri, normal doğum olması zor olur böyle giderse, erken doğum olabilir dedi ama 3 hafta sonra görmek istiyorum dedi. Bu sırada tokluk şekeri ve nst istedi, doktorum il merkezinde, ben de ilçede olduğum için devlet hastanesinde yaptırayım deyip devletteki doktora gittim. Buradaki doktor da aynı şeyleri söyledi. Bebek biraz ileride, suyun biraz fazla, erken doğum olabilir, suyun aniden boşalabilir. Böyle devam ederse normal doğum olmaz gibi tüm riskleri sıraladı. Her hafta kontrole gel takip edelim dedi. Şimdi her hafta kontrole gideceğim. Açıkçası son iki kontrolde beni biraz tedirgin ettiler. Yüklemede şekerim çıkmamıştı, dikkat etmeye de çalışıyorum ama açlık tokluk baktırdım birkaç gün önce yüksek çıktı. 32+3 üm, son aylar iştah kontrolü daha zor oluyormuş. Şu an tek istediğim en azından 36 haftayı tamamlayabilmek. Bakalım sonraki kontrollerde neler olacak.
Su fazlalığı ile ilgili mi bilmiyorum ama göbeğim büyüdü, beni zorlamaya başladı, yatarken bel ağrım var, harket kısıtlamam çok şükür yok normal yürüyüş yapıyorum, ödemim falan da yok.