Merhaba hanımlar,
40+2 deyim bugün Dr kontrolüm vardı ve ögrendim ki son dk bebeğimiz ters dönmüş yani makat geliş Dr bizi acil sezer a için hastaneye yolladı bu arada Dr kendi muayenehanesinde bakıyor. Sonra hastanede de dedilerki sezeryan için acil bir durum yok bebeği ters çevirelim ve normal gelmesini bekleyelim bende riske girmek istemediğimi ve eğer makat geliş olursa sezer sezeryani tercih edeceğimi söyledim. Şimdi hastane bana iki seçenek sundu : 1. Yarın elle bebeği baş aşağı çevirmeye çalışacaklar Dr kendi yapıyor doğum pozisyonuna sokmaya çalışacak sonra yine normal doğumu bekliycez.
- İse salı günü için sezeryan randevusu alabilirim eğer istersem.
Sizce ne yapmalıyım çok kararsız kaldım böyle bir durumla karşılaşan varmi bu arada ilk gebeliğim bu arada yurtdisindayim ve gittiğim hastane sezeryana çok acil bi durum olmadığı sürece sıcak bakmıyor.
Fikir ve önerilerinizi bekliyorum.