Ben ilk haftalarda gitmiştim kamer tezer’e ilgisi hiç hoşuma gitmedi yani ilgisizdi baya bide hastanede küvöz yok bilginiz olsun o yüzden değiştirdim avcılar medicana Yavuz Aydın’a gidiyorum ve çok memnunum aşırı ilgili işini severek yapıyo bebeğinizle ilgili her detayı ultrasonda hem gösterip hem anlatıyo