Ozgetulga Spinal olarak sezeryan doğum yaptıktan sonra kahve tüketin diyorlarmış neden birde ameliyattan çıkar çıkmaz içilebiliyormu
2inciannelik Ozgetulga çıktıktan sonra içiyorsunuz sıvı olduğu için sıkıntı olmuyor . Baş ağrısı olmaması için için diyorlar bende baş ağrısı olmadı zaten müdahale edip gelip kontrol edip ağrı kesici yapıyorlar ağrıya pek müsade etmiyorlar .
Asyadilan1 Ozgetulga hrmşireler bir şeyler yiyebilirsin deyince.. 4 saat sonra idi sanırım. İlk doğumumda 2 bardak klasik kahve içtim baş ağrım hiç olmadı
gulin-35 Ozgetulga bıseyler ıcmeye baslayın dedıklerınde ıcebılırsınız turk kahvesı olursa daha ıyı olur anestezıyı kolay atıyor vucutdn
canserko Anesteziyi vücuttan bir an önce atıp; baş bel boyun agrısı yaşamamak için kahve mühim. ama ne zaman içmeye baslanıyor bilmiyorum bak :)
Asyadilan1 canserko hemşireler yeyip içebilirsiniz diye bilgi vermeye geliyor yanlış hatırlamıyorsam 4 saat sonra
Miranannesi Ozgetulga 2 si bir arada ictim 2 tane gece 1 de ameliyatttan çıkmıştım sabah 8 de kahvalti yaptim yürüdüm simdi 5. Günüm temizlik falan yapiyorum yani
Asyadilan1 Ozgetulga bilmiyorum desem :) ameliyat sonrası sadece üzerimi baya örttüler pmuzlarımı filan. Anestesi etkisi ile vücut üşüyormuş diye.. boncuk bpncuk terledim kimse açmama izin vermedi
2inciannelik Ozgetulga ben kullanmadım . Öyle bir şey vermediler bana . Doğumdan 15 gün sonra yamuna korse nin çıtçıtlı olan modelini taktım yaklaşık 2 ay kadar düzenli kullandım . 23 kilo farkla şimdi ikinciye hamileyim . Benim çok işime yaradı korse baya toparladı
Ozgetulga gulin-35 ayy içiliyor mu türk kahvesi de sade Nescafe yazmış çoğu kişi çok sevindim türk kahvesne☺️🤭
[silindi] Ozgetulga türk kahvesi icilmiyor canim carpinti yapabilir nescafeye gore sadece nescaffe icebilirsin
gulin-35 Ozgetulga ıcılıyor sade oşursa ıyı olur bende cantama koyucam makınayla bırlıkte ılk dogumumda da ıcmıstım yegenım anestezıcı turk kahvesının daha ıyı olcagını soyledı
gulin-35 Ozgetulga sade neskafe hanı yapması daha kolay bı bardak sıcak suyla halledılıo dıye heralde herkes onu tercıh edıyor
[silindi] Ozgetulga nescaffe bas agrisini narkozu atiyor inan gözünün önünü aciyor hemsireler artik biseyler yiyip icebilirsin dediginde ilk ictigim kahveydi iyiki icmisim ayaga zor kalkardim
SultanKobak Ozgetulga bana çay ıhlamur iç dediler hiç baş ağrım olmadı ama sırt ağrım çok oldu o da ben üşüdüm diye oldu
[silindi] Ozgetulga yok canim eve gelince tabi icebilirsin ama sezeryandan ciktiktan sonra icme herkez kafasina göre konusuyor 3.1 arada bile icebilirsin ben sekerli icmistim daha faydali oldu ister istemez kan kaybediyorsun tansiyon renk kalmiyo iyi geliyor yani kahve makinamla gitmistim ilk ictigim nescaffe olmustu
SultanKobak Ozgetulga hastanede ameliyattan çıkınca ilk çok üşüdüm ısıttılar sonrada çok terledim o an terledim diye hırkayı çıkardım çıkarmaz olsaydım lohusa teriymiş ebe daha sonra söyledi